Реклама
Модни совети

На „пуш-ап“ градниците им дојде крајот – ова е најпродаваниот модел за оваа година

Реклама

Како што пренесува Гардијан, „пуш-ап“ градникот е отстранет од тронот и на негово место доаѓа еден нов модел.

На негово место дојде популарниот градник „бралет“ (bralette), направен од мека тантела која можеби не нуди најдобра поддршка, но многу е поудобна за носење. Продажбата на овој модел на градник е зголемена за 120 проценти во изминатата година, додека продажбата на „пуш-ап“ моделите опадна за цели 50 отсто во текот на 2018.

Маркетинг

Многу дизајнери на долна облека го препознаа потенцијалот на овој женски градник и почнаа да го произведуваат во големи количини, но некои се уште не го сториле тоа.

https://www.instagram.com/p/BrFo5Xhhcqp/?utm_source=ig_embed

Маркетинг

Можниот колапс на брендот Викторија Сикрет е поврзан, меѓу другото, и со оваа ставка. Имено, фантазијата на овој светски познат бренд е сексапилот на највисоко можно ниво, кое вклучува двоен „пуш-ап“ градник и топ модели со совршени тела со беспрекорна шминка и фризура.

Се чини дека потрошувачите сепак сѐ презаситени од правилата на Викторијас Сикрет и го насочија вниманието кон оние марки кои им обезбедуваат удобност и естетска привлечност, наместо исцениран сексапил.

https://www.instagram.com/p/BrZ2zOHFBk8/

 

Сите најнови вести поврзани со ѕвездите можете да ги следите на Гламур, убедливо најчитаниот портал за познатите во Македонија (види тука), како и на нашите страници на социјалните мрежи со вупно преку 1.000.000 фанови. Сите актуелни теми и случувања, најновите трачеви и најинтересните вести на едно место. Придружете се и на нашата официјална Фејсбук заедница ТУКА и бидете во тек со настаните, додека најинтересните текстови и интервјуа со познатите можете да ги следите и на Инстаграм ТУКА .

Поврзано

Back to top button