Реклама
Трендови

Женски моден додаток кој станува популарен меѓу мажите

Реклама

Откако пред некое време познатиот бренд АСОС во својата понуда внесе и чокер-огрлици за мажи, во машката трендови влегува уште едно женско парче.

По повој модел познати се шармантните Французинки.

Маркетинг

Тоа е така барем ако прашате некој познат дизајнер како на пример Луј Витон кој го претстави на своите ревии, а за да не ве држиме во неизвесност, станува збор за беретки. Така сосема ни е јасно дека дизајнерите инспирација побарале во 70-тите години на минатиот век која овие капи беа маст-хев за мажите, поврзувајќи ги тогаш со актуелните побуни, но и познатите светски револуционери. Но, не треба да заборавиме и дека во 19-век беретките најпрво се произведуваа за мажи, а дури потоа станаа дел од женската облека кога во поновото време ги гледавме на главите исклучиво на припадничките на понежниот пол. 

Нема повеќе оправдување – боја за коса само за мажи >>

Маркетинг

Токму затоа и мораме да признаеме дека овој додаток на машките глави не изненади, па дали истите ќе бидат смели да ги носат и на почетокот од 21 век останува да видиме.

Производ на неделата – Wonderlight Serum make up >>

 

Сите најнови вести поврзани со ѕвездите можете да ги следите на Гламур, убедливо најчитаниот портал за познатите во Македонија (види тука), како и на нашите страници на социјалните мрежи со вупно преку 1.000.000 фанови. Сите актуелни теми и случувања, најновите трачеви и најинтересните вести на едно место. Придружете се и на нашата официјална Фејсбук заедница ТУКА и бидете во тек со настаните, додека најинтересните текстови и интервјуа со познатите можете да ги следите и на Инстаграм ТУКА .

Поврзано

Back to top button