Реклама
Шопинг

Овие очила за сонце се хит на Инстаграм и ги обожаваат бројни ИТ девојки

Реклама

Модниот бренд кој им е омилен на ИТ девојките со ново изненадување …

По најпопуларниот фустан на годината, познатата модна куќа „Self Portrait“  во соработка со „Le Specs“ создаде фантастична колекција очила за сонце. Станува збор за бренд кој преку ноќ ги освои познатите девојки како Џиџи Хадид, Оливија Палермо и Миранда Кер, а зад кој стои култниот дизајнер Хан Чонг. Неговите очила за сонце, исто како и фустаните, се женствени и романтични, но воедно и урбани и потполно шик, така што сигурни сме дека ќе завршат на лицата на бројни познати трендсетерки.

Маркетинг

Минатогодишниот ИТ фустан и оваа година ќе биде вистински хит »

Маркетинг

Петте модели доаѓаат во најбараните бои за оваа сезона, а меѓу нив наши фаворити се сивите и розовите модели. Нивната цена се движи околу 105 евра што и не е толку многу за да ви ги поремети плановите и летниот буџет, а со нив ќе изгледате како вистинска модна икона без разлика на вашиот стил на облекување.

види повеќе »

Сите најнови вести поврзани со ѕвездите можете да ги следите на Гламур, убедливо најчитаниот портал за познатите во Македонија (види тука), како и на нашите страници на социјалните мрежи со вупно преку 1.000.000 фанови. Сите актуелни теми и случувања, најновите трачеви и најинтересните вести на едно место. Придружете се и на нашата официјална Фејсбук заедница ТУКА и бидете во тек со настаните, додека најинтересните текстови и интервјуа со познатите можете да ги следите и на Инстаграм ТУКА .

Поврзано

Back to top button