Реклама
Парфеми

Келвин Клајн го лансираше новиот унисекс парфем „CK2“

Реклама

Келвин Клајн го претстави новиот парфем инспириран од композицијата на култниот парфем  CK1 кој се појави пред 21 години и кој го сакаа и мажи и жени.

Беше тоа во 1994 година кога Calvin Klein го лансираше својот прв парфем наменет за новиот вид на купувачи – оние кои се не интересираа за прашањето на род и пол и кои ги сакаат унисекс производите. Станува збор за парфемот CK1 во кој доминираа нотите од лилјани, фрезија, рози, јасмин и љубичици и кој беше креиран од познатиот шпански „нос“ за парфеми Алберто Морилас.

Маркетинг

Денес, по 21 година од оваа успешна приказна одговорните во Келвин Клајн одлучуваат повторно да се навратат на неа и да го креираат новиот парфем CK2. Шишенцето е со минималистички дизајн, а композицијата нешто поинтензивна од претходно.

Маркетинг

Сите најнови вести поврзани со ѕвездите можете да ги следите на Гламур, убедливо најчитаниот портал за познатите во Македонија (види тука), како и на нашите страници на социјалните мрежи со вупно преку 1.000.000 фанови. Сите актуелни теми и случувања, најновите трачеви и најинтересните вести на едно место. Придружете се и на нашата официјална Фејсбук заедница ТУКА и бидете во тек со настаните, додека најинтересните текстови и интервјуа со познатите можете да ги следите и на Инстаграм ТУКА .

Поврзано

Back to top button