Реклама
Парфеми

По цели 20 години модната куќа Диор претстави нов парфем

Реклама

Откако стапи на сцената во 1947 година, познатата модна куќа Диор отсекогаш беше посветена и на создавање парфеми и козметика што ќе ја усреќи секоја жена.

Нивните производи се женствени, единствени и гламурозни што ги сака секоја дама, па токму затоа и сите се радуваат откако по 20 години познатиот бренд го претстави својот нов оригинален парфем кој се вика „Joy“.

Маркетинг

Како што кажува и самото име, парфемот зрачи со радост и добро расположение, а е ремек-дело на мајсторот за парфеми на Диор, Францис Демаши. Тој парфемот го опишува како производ кој донесе задоволство кај сите во Диор, и очекува да им се допадне на сите жени, па дури и на мажите.

Маркетинг

https://www.youtube.com/watch?v=1CRihg1X89A

 

Ново заштитно лице во кампањата е Џенифер Лоренс, жената која зрачи со женственост и радост, но и ја покажува својата дива страна, баш како и парфемот.

Спакуван е во женствено и модрено шише, кое ја следи линијата и на другите дизајни на амбалажи на парфемите со потписот на познатиот бренд, а кога ќе го отворите ќе почувствувате мириси на рози и јасмин, цитрус како и топлата креместа сандаловина со нежен допир на кедровина, додека целата приказна ја заокружува мирисот на мошусот.

Парфемот е достапен во пакувања од 30, 50 и 90 милилитри, но и како мирисен лосион за тело.

Погледнете тука неколку парфеми што можете да ги порачате преку Амазон без да платите царина.

Сите најнови вести поврзани со ѕвездите можете да ги следите на Гламур, убедливо најчитаниот портал за познатите во Македонија (види тука), како и на нашите страници на социјалните мрежи со вупно преку 1.000.000 фанови. Сите актуелни теми и случувања, најновите трачеви и најинтересните вести на едно место. Придружете се и на нашата официјална Фејсбук заедница ТУКА и бидете во тек со настаните, додека најинтересните текстови и интервјуа со познатите можете да ги следите и на Инстаграм ТУКА .

Поврзано

Back to top button