Веќе цела година наназад брендовите создаваат виртуелни заедници каде што се собираат сите љубителки и љубители на нивните дизајни.
Тие се поврзуваат така што ќе се фотографираат во облека од одреден бренд, а потоа својата фотографија ќе ја објават на Инстаграм со одреден хаштаг кој го заживеа токму тој бренд преку кој ќе следат кој и на каков начин ја носи нивната облека.
Оваа приказна ја започна „Mango“ со својот #MangoGirls, а сезонава му се придружија и другите како на пример „H&M“ кој од неодамна го има #HM GALLERY, како и Primark кој го покрена Primania. Сега откривме дека истиот концепт го има и Stradivarius, односно обожавателите на овој бренд своите фотографии ги означуваат со хаштагот #stradilooks.
#STRADILOOKS
Кога ќе го прегледате овој хаштаг на Инстаграм ќе видите кои парчиња од овој бренд се најпопуларни и најмногу се носат. Исто така можете да добиете и инспирација за вашите модни комбинации, но и да објавите ваша фотографија на оваа социјална мрежа и да бидете дел од нивната заедница. Но пред да го направите тоа, погледнете кои се најпопуларните трендови од овој бренд за оваа сезона, но и како ги носат девојките ширум светот.
Отворете ја галеријата и погледнете ги најдобрите модели од Stradivarius …
види повеќе » |