Овие се клучните вежби кои ќе ви помогнат да постигнете совршено тело

Ако не сакате да бидете како бодибилдер, но имате тело како Адријана Лима, има вежби кои можат да ви помогнат.

Овие вежби ќе ви помогнат да останете фити и женствени, како и да го подобрите рамнотежата на телото. Немојте да правите само стомачни. Легнете на подот и држете ги нозете во воздухот, или потпирајте ги на нешто и свиткајте ги во колена. Подигнете го горниот дел од телото за да формирате форма “V”.

Рацете треба да бидат продолжени пред вас и да бидат нормални на вашето торзото. Свртете го торзото надесно и префрлете ги рацете надесно, а потоа вклучете го торзото и рацете налево. Потоа спуштете го горниот дел од грбот на подот и повторете ја вежбата. Изведете ја вежбата 30 до 60 секунди.

ADVERTISEMENT

Стомачни со кренати нозе .Оваа вежба ќе ви помогне да го зајакнете стомакот, горниот дел од грбот и задникот. Легнете на грб со рацете испружени над главата и подигнете ги нозете директно нагоре. Нека вашето тело формира агол од 90 степени. Подигнете го горниот дел од грбот и распоредете ги нозете во буквата “V” и поминете ги рацете помеѓу нозете. Вратете се на почетната позиција и повторете ја вежбата.

Изведете ја вежбата 30 до 60 секунди. Подигнете го задникот со помош на шишиња Оваа вежба ќе помогне во зајакнувањето на рамената и задникот. Легнете на грб и ставете ги нозете на малку повисока површина. Полека подигнете ја едната нога од основата додека ги кревате колковите и рацете во кои ги држите гира кон таванот. Вратете се на почетната позиција и повторете ја вежбата.

Подигање на задникот со топка Пилатес.Ова ќе помогне со рамнотежа и ќе го зајакне долниот дел на грбот. Легнете на грб, свиткајте ги колена и ставете ги нозете на врвот на топката. Подигнете ги колковите кон таванот и стиснете ги задникот. Полека спуштете ги колковите на подот додека ја одржувате топката мирна.

Facebook Comments
(Visited 65 times, 1 visits today)
Loading...