Листа на храна која го забрзува растот на мускулите

Редовните вежби ќе ги стимулираат мускулите да растат и градат тип на мускул што го сакате, но не само што може да се потпрете на вежбање, туку мора внимателно да изберете храна.

Треба да консумирате храна што содржи протеини, здрави јаглени хидрати и масти. Други хранливи материи што ви се потребни се магнезиум, калиум, селен, калциум, железо и други витамини.

Рибата, а особено лососот, е една од одличните намирници што ќе ги гради вашите мускули. Лососот може да ви помогне да изградите чист мускул и да согорите маснотии бидејќи тие се единствена комбинација на масни киселини од омега 3, витамин Б и протеини со висок квалитет. Исто така, содржи магнезиум, селен, калциум и железо, што гради мускули и ги обновува после тренинг.

ADVERTISEMENT

Киноа е една од идеалните јадења за вашите мускули, бидејќи содржи многу протеини и малку јаглени хидрати. Протеините што ги содржи се состојат од сите девет есенцијални аминокиселини, а исто така содржи влакна, рибофлавин, калциум, витамин Е, железо, калиум, фосфор, магнезиум, фолна киселина и бета-каротин. Киноата не содржи глутен и холестерол, што го прави уште една одлична храна за градење мускули и закрепнување.

Ако сте сериозни во градењето мускули, треба да вклучите мешунки во вашата исхрана, бидејќи тие се одлични извори на протеини, јаглени хидрати и растителни влакна. Протеините помагаат во градењето на мускулите и силата, влакна се неопходни за реакција на инсулин, а јаглените хидрати обезбедуваат стабилност и потрајно снабдување со енергија.

Истражувањето на универзитетот Рутгерс открило дека фитоекстеристеидите што содржат спанаќ помагаат во зголемување на мускулната маса за 20 проценти. Спанаќот исто така содржи калциум, кој помага во обновување на мускулите и спречува грчеви за време на тренинг. Покрај тоа, содржи голем процент на железо што е неопходно за градење мускули.

Семето од ленено семе содржи многу хранливи материи кои се неопходни за губење на маснотиите во телото и градење мускули. Тој е еден од најдобрите извори на здрави омега-три есенцијални масни киселини, кои го спречуваат воспалението во организмот. Намалувањето на воспалителните процеси во телото е многу важно во градењето на мускулите, бидејќи со помош на ленено семе мускулите по тренинг нема да бидат многу болни и телото (како и сите мускули) ќе може побрзо да се опорави.

Семето од лен е исто така одличен извор на растителни влакна (што обезбедува енергија и ја зголемува издржливоста), а исто така е извор на протеини и аминокиселини, за кои секако му требаат на вашето тело.

Оваа намирница содржи растителни влакна, калиум и витамини, сладок компир ќе стане омилен по тренингот. Тие исто така содржат висок процент на јаглени хидрати кои го обновуваат гликогенот по тренинг. Компирите содржат и витамини Б6, Ц, Е, Д, железо и магнезиум, кои се многу важни за здравјето на телото на блескавоста.

Покрај овие намирници што ќе ви помогнат да изградите мускули, многу е важно да пиете многу вода во текот на денот, бидејќи хидратацијата е исто така суштински дел од градењето на мускулите. Вашето тело е составено од 70 проценти вода, а мускулното ткиво е составено од 75 проценти вода.

Одржувањето на мускулите хидрирано ќе го зголеми јачината, нивото на енергија и ќе обезбеди редовно варење.

 

Facebook Comments
(Visited 94 times, 1 visits today)
Loading...