Иако се здрави, ако претераме со овие намирници може сериозно да си наштетиме на нашето здравје!

Честопати мислиме дека не можеме да претераме со здрава храна, но нутриционистите предупредуваат дека тоа не е точно.

Храната што содржи изобилство на витамини и минерали може да содржи премногу сол, маснотии, па дури и жива. Овие се здрава храна која не треба да ја јадеме толку често колку што би сакале.

Конзервирана туна.Рибата е одлична алтернатива на месото, но добивањето не е секогаш лесно. И заради цените и бурниот распоред што нè спречува да излеземе на пазарот на свежа риба. Конзервираната храна изгледа како практична алтернатива, но треба да се има предвид дека ако претераме со туна, можеме да внесеме премногу штетна жива во организмот. Не се препорачува повеќе од една конзерва неделно.

ADVERTISEMENT

Бадеми, ореви и лешници се препорачуваат заради здравите маснотии што го одржуваат срцето во форма. Но, овие здравствени пакувања исто така содржат многу калории. Сто грама бадеми имаат дури 577 калории. Околу 12 ореви имаат околу 100 калории, па дури и лешниците не се многу „полесни“. Доволно е до јадете два ореви на ден.

Сирење.Одличен извор на протеини и калциум ги зајакнува вашите коски и срцето, но претерувањето со сирење ќе направи повеќе штета отколку добро. Некои видови сирење, како што се рокофорс, халумис или фета, имаат повеќе сол од морска вода, и ако јадеме почесто масни сирења, притисокот може да скокне.

Цвеклото штити од болести како резултат на антиоксиданти, и е одличен извор на растителни влакна, фолна киселина, бета-каротин и железо. Но, цвекло може да се претера, особено ако го мешате во здрави сокови. Оксалатите што ги содржи се природни состојки кои промовираат формирање на камења во бубрег. Јаглехидратите содржани во цвекло кај некои луѓе предизвикуваат гас, грчеви и болка во стомакот, особено ако страдаат од синдром на нервозно црево.

Зелен чај.Моќниот антиоксиданс во чашата штити од срцеви заболувања, карцином и блокада на крвните садови, ја радува кожата и помага да се пролее вишок килограми, но не треба да се консумира во неограничени количини.

Причината е танините кои можат да се мешаат во апсорпцијата на железо. Ако забележите дека сте послаби или поуморни од вообичаеното, имате чести главоболку или циркулацијата ви е ослабена, размислете за пауза со зелениот чај.

Facebook Comments
(Visited 37 times, 1 visits today)