Во Германија за оваа работа даваат дури 100 евра дневница, а кај нас во Македонија „опинци“

Во петокот во 12:30 часот започна уривањето на дотраениот бетонски мост на берлинскиот автопат А100, познат како „Брокел-Брике“. Жителите од околните згради со денови ќе треба да трпат бучава и прашина, но за тоа ќе бидат и финансиски наградени – и тоа секој ден.
На почетокот на март беше констатирано дека веќе познатата пукнатина на носечката конструкција значително се проширила. По вештачење е одлучено дека мостот мора да се урне. Од петок 240 метри долгата бетонска конструкција ќе се отстранува дење и ноќе. За да се заштитат железничките пруги под мостот, тие претходно беа покриени со песок и метални плочи.
Со оглед на нивото на бучава и нечистотија, жителите во непосредна близина од 10 до 17 април ќе добиваат такса од 100 евра по лице и ноќевање. За ова биле информирани со директни писма од Autobahn GmbH. Тие можат сами да одлучат дали ќе останат дома или ќе се преселат кратко време, пишува Билд.

Како ќе се плати таксата?
„Создадовме карта за бучава за да знаеме кој има право на компензација“, рече портпаролот на Autobahn GmbH. Доказ за престој се заснова на официјална потврда за регистрација на престој. Понудата, велат, е во согласност со законските прописи.
Жителите не го кријат изненадувањето
Жителот Мартин З. (61) вели: „Не очекував хонорар и пријатно сум изненаден. Би било глупаво да не ги земам тие пари“. Ја изгубил и својата градина, една од осумте што морале да бидат отстранети поради уривање. За тоа треба да добие 18.000 евра отштета, но бара 40.000 евра.
Краткиот рок предизвика гнев
Адвокатката Дорте Ј. (52) смета дека писмото пристигнало предоцна. „Ако прифаќате 100 евра дневно, се откажувате од сите други барања за бучава. Треба да го знаете тоа“.
Берлинскиот транспортен сенатор Уте Бонде (ЦДУ) изјави во парламентот дека „се што е можно е направено во однос на заштитата од бучава и работењето 24/7“.

Цел: завршување до 25 април
Сите дозволи за уривање и заштита од бучава требаше да бидат потпишани до четврток. Набргу по ова започнува и уривањето на блискиот мост Вестенд.
Целта е двата моста целосно да се отстранат до 25 април, а три дена подоцна повторно да сообраќа S-Bahn (приградски воз) на целата линија.