Жените во дел од Германија избегнуваат да се возат ноќе во јавен превоз, еве зошто

Нова студија открива: Младите жени во Минхен се чувствуваат небезбедно во јавниот превоз ноќе – многумина ги избегнуваат автобусите и возовите ноќе.
Според нова репрезентативна студија спроведена од Kreisjugendring München-Stadt во соработка со Институтот за емпириска социологија на Универзитетот Ерланген-Нирнберг, дури 27,6 проценти од младите жени изјавиле дека доживеале сексуално вознемирување во јавниот превоз во Минхен.
Во анкета на 1.200 млади луѓе на возраст од 14 до 27 години, податоците за безбедноста ноќе се особено алармантни. Додека над 95 проценти од анкетираните се чувствуваат безбедно во јавниот превоз во текот на денот, овој број паѓа на само 54 проценти ноќе. Дури 75 проценти од младите жени изјавиле дека го избегнуваат јавниот превоз ноќе – во споредба со 38 проценти од мажите.
Тие се преправаат дека зборуваат на мобилни телефони, избегнуваат контакт со очи…
Како стратегии за зголемување на нивното лично чувство на безбедност, жените често ги користат своите клучеви како потенцијално средство за одбрана, избегнуваат контакт со очи и се преправаат дека зборуваат на мобилни телефони.
Тереза Баум, службеник за младинска политика во Kreisjugendring, предупредува дека темата за безбедноста во сообраќајот е особено важна за девојките и младите жени. „Мораме сериозно да ги сфатиме овие бројки. Потребни се конкретни мерки на градската политика за зголемување на безбедноста во јавниот превоз“, рече таа.
Еден од предлозите вклучува безбедносни кампањи и едукација за тоа како да се однесуваат во опасни ситуации. Исто така, се охрабрува поголемо вклучување на возачите и персоналот во следењето на ситуацијата во возилото, особено ноќе.
Студијата, исто така, дава податоци за навиките за мобилност на младите луѓе во Минхен. Многумина претпочитаат да пешачат – речиси 50% од жените и 56% од мажите пешачат до најблискиот супермаркет. U-Bahn (подземна железница) најчесто се користи за работа, училиште и универзитет. Во слободното време, жените користат јавен превоз, но само преку ден и во шпицот.
Интересно е што повеќе од половина од испитаниците користат некаков вид претплата, а 42% користат Deutschlandticket, што ја покажува високата зависност на младите луѓе од јавниот превоз. KJR нагласува дека цените на билетите мора да останат прифатливи, особено за младите луѓе.
Студијата наскоро ќе биде објавена во сумарен извештај, додека моментално е достапна во форма на сеопфатен документ со податоци од 200 страници.