Убави вести за нашинците во Германија: Две компании вработуваат 22.000 нови работници

Прво Црн петок, потоа Cyber понеделник – попустите ги зголемуваат онлајн нарачките, особено со Божиќ пред вратата. За да се справи со ова, Амазон значително ја зголемува својата работна сила, објавува германската новинска агенција (dpa).
Со оглед на големиот обем на нарачки што се очекува во пресрет на Божиќ, онлајн гигантот Амазон значително ја зголеми својата работна сила во Германија.
Вработени се околу 12.000 сезонски работници, околу 3.000 повеќе од пред една година, објави Амазон Германија во Минхен. Црн петок е на крајот на ноември. Божиќ е само неколку недели подоцна – два настани што ќе го зголемат обемот на нарачки на Амазон.
Привремените работници работат во логистички центри, на пример како сортирачи. Тие не се возачи за достава на Амазон, туку работат како подизведувачи.
Амазон има своја услуга за достава во Германија веќе десет години, која обработува дел од стоката нарачана од самиот Амазон. Оттогаш, компанијата испорача околу пет милијарди пакети во Германија. Според Федералната агенција за мрежи, Amazon е втора најголема услуга за достава на пакети во Германија, зад лидерот на пазарот DHL, со удел помеѓу 15 и 25 проценти од сите испораки.
Во онлајн малопродажбата, нејзиниот пазарен удел во Германија е над 60 проценти, според бројките од Канцеларијата за картели. Тука, Amazon се натпреварува со компании како што е компанијата за нарачки по пошта Otto со седиште во Хамбург.
Целата индустрија за достава на пакети ја зголемува својата работна сила.
Поголемиот дел од сезонските работници на Amazon во Германија започнаа во октомври, а останатите во ноември. Нивните договори за вработување важат до крајот на годината. Amazon вработува околу 40.000 луѓе трајно во Германија. Една од причините за дополнителната потреба од сезонски работници е отворањето на нови локации, како што се дистрибутивните центри во Лантал (Хесен) и Вирнхајм (Баден-Виртемберг).
Сезонските флуктуации се вообичаени кај онлајн трговците на мало и услугите за достава на пакети, а конкурентот DHL исто така привремено ја зголемува својата работна сила: Како и во претходните години, логистичката компанија со седиште во Бон вработи околу 10.000 сезонски работници. Некои од овие вработени ќе останат вработени до јануари, подолго отколку во Amazon.




