До сега, четвртиот најнов Porsche 911, моделот 991, не успеа да ги надмине своите славни претходници. Можеби основната 3.4 литарска Carrera која што со својот мануелен менувач може да го долови моментот на старата магија.
Со 991, Porsche го направи и 911, подолг од вообичаено и во најголем дел од алуминиум. Значи, моделов е полесен, а од друга страна пак моторот му е нешто посилен. Има понизок центар на гравитација и понагласени предни линии. А можеби најзначајно од сé е што е дизајниран за да го извади максимумот од целата ’секси технологија‘ која што ја означува ’кичмата‘ на листата со опции кои што ги нуди. А не дека понудите на Porsche се „скржави“ во понудата во делот на стандардната понуда, сепак во новиот модел има некои навистина импресивни карактеристики. 3,8 литарскиот мотор, со 7 400 вртежи во минута достигнува 100-ка за 4.6 секунди, а максималната брзина му е 308 km/h.
Она што на љубителите на познатата германска марка можеби нема да им се допадне е нешто повисоката цена од вообичаените 70 000 евра, за уште дополнителни 30 000. Моделов доаѓа и во cabrio варијатна и се движи на 20 инчни гуми, а сопирачките се од чиста керамика. На ова следствено се надополнуваат спортскиот ауспух и истите такви седишта.
Што повеќе да се каже? Ова се можеби се уште денови кога е рано да се даде финална оцена за најновиот моделот на Porsche, 991, но во меѓувреме, 911 Carrera Manual е навистина слатко задоволство кое што може да се оцени и како одлична најава за она што следи.
Врати се на првата страна.