„Некои кампањи за долна облека ги преминуваат сите граници на учтивоста.“
Но, тоа е само за да го привлечат вниманието на себе и да земаш што поголем дел од колачот наречен МУШТЕРИЈА!
Па така, ја имаме кампањата на JBS Underwear во која што девојките се облечени како машки, потоа кампањата на Diesel инспирирана од MySpace. Од друга страна пак, Armani ги лансираше своите ултра познати модели David Beckham и Victoria Beckham, и тие преставувајќи ја својата „скриена голотија“ едноставно – ПРОДАВААТ.
Маркетинг
Маркетинг
Сите најнови вести поврзани со ѕвездите можете да ги следите на Гламур, убедливо најчитаниот портал за познатите во Македонија (види тука), како и на нашите страници на социјалните мрежи со вупно преку 1.000.000 фанови. Сите актуелни теми и случувања, најновите трачеви и најинтересните вести на едно место. Придружете се и на нашата официјална Фејсбук заедница ТУКА и бидете во тек со настаните, додека најинтересните текстови и интервјуа со познатите можете да ги следите и на Инстаграм ТУКА .