После лакот за нокти со вкус на пилешко месо, кој го лансира американскиот ланец за брза храна KFC, француската компанија Групон нуди лак со нов вкус – италијанско пенливо вино.
После лакот за нокти со вкус на пилешко месо, кој го лансира американскиот ланец за брза храна KFC, француската компанија Групон нуди лак со нов вкус – италијанско пенливо вино. Тој го има неговиот вистински вкус и мирис, има металик златна боја, а и светка кога ќе биде нанесен на ноктите. Моделот во рекламата тврди дека лакот за нокти може да се лиже и да се ужива во вкусот на италијанското пенливо вино. Иако може слободно да се лиже, лакот не е за пиење, што е јасно наведено на шишето. Француската компанија го направила овој лак за нокти по повод Денот на мајката, но уште долго нема да се најде на продажба.