NEWSВестиПрепораки

Кликнавте „Плати“ на Тему и веднаш ви ги зедоа парите од сметката? Не паничете, можете да ги вратите

Advertisement

Платформата е позната по своето многу агресивно рекламирање, но клиентите се претежно задоволни од стоката што обично пристигнува од далечната Кина во рок од десет дена. Квалитетот е во согласност со обично прифатливата цена, и тоа им е јасно на повеќето.

Сепак, што се случува ако некој случајно нарача стока што сакаше да ја купи, но со намера да го стори тоа подоцна? И „Тему“ буквално ги зема парите од неговата сметка во истата секунда? Токму ова му се случи на еден човек, кој додека ја разгледуваше стоката во својата кошничка на Тему на мобилниот телефон, случајно го префрли палецот преку опцијата „Плати“.

Advertisement

– Веднаш добив известување дека мојата нарачка е примена и дека пакувањето на стоката веќе е во тек! Сумата не беше преголема, 3.000 динари, но со оглед на тоа што се ближеше крајот на месецот, навистина не сакав да ги потрошам тие пари на стока на Тему, која сигурно не ми е итна во моментов. Се фатив за глава, мислејќи дека е невозможно да ја откажам нарачката – вели Драган П.

Потоа, како што објаснува, се испаничил и почнал да ја пребарува апликацијата за да се обиде да си ги врати парите. Како што брзо открил, не било толку тешко, напротив. Сè што требало да направи е да ја притисне опцијата „Вие“, која се наоѓа на почетниот екран на дното, а потоа иконата во горниот десен агол до неговото име, која е во форма на икона со слушалки и микрофон.

– Тоа е нивната корисничка поддршка, па во делот „Дали имате прашања?“ напишав дека случајно го притиснав копчето за плаќање. Во истата секунда (одговорот беше автоматизиран), добив порака дека моите пари ќе бидат вратени во форма на кредитна белешка и дека нарачката е откажана – вели Драган.

Advertisement

Всушност, како што вели, парите му биле вратени на сметката и биле прикажани под опцијата „Кредитно салдо“. Сепак, тоа не значело дека можел да располага со своите пари, туку само дека можел да ги користи за купувања на Тему во друго време. Сепак, и тука има решенија.

– Потоа напишав дека сакам парите да ми бидат вратени на банкарската сметка – вели Драган.

По неколку секунди, пристигна автоматска порака во која се наведува дека парите се вратени на сметката од која првично биле повлечени, со извинување за евентуалните непријатности. Сепак, Тему се дистанцира, а нивниот виртуелен асистент напиша дека се потребни 5-30 дена за враќање на парите, што повеќе зависи од банката каде што купувачот е клиент отколку од Тему, бидејќи парите сега практично пристигнуваат од странство.

– Значи, сега сè што треба да направам е да чекам и сигурен сум дека парите ќе пристигнат, ми треба само трпение. Многу коректно, според мене – заклучува Драган П.

На фотографиите подолу можете да видите како да ги вратите парите, ако се најдете во истата ситуација.

Сите најнови вести поврзани со ѕвездите можете да ги следите на Гламур, убедливо најчитаниот портал за познатите во Македонија (види тука), како и на нашите страници на социјалните мрежи со вупно преку 1.000.000 фанови. Сите актуелни теми и случувања, најновите трачеви и најинтересните вести на едно место. Придружете се и на нашата официјална Фејсбук заедница ТУКА и бидете во тек со настаните, додека најинтересните текстови и интервјуа со познатите можете да ги следите и на Инстаграм ТУКА .
Реклама

Поврзано

New Ad
Back to top button