Декатлон го руши пазарот во Германија, отвора 100-та продавница

И покрај послабата потрошувачка моќ на потрошувачите, Декатлон продолжува агресивно да ја проширува својата малопродажна мрежа во Германија. По повод отворањето на својата 100-та продавница во центарот на Нирнберг, францускиот гигант најави голем инвестициски циклус и силен раст во следните три години.
До крајот на 2025 година – 18 нови продавници, вкупно 105 локации
Декатлон планира да отвори дури 18 нови продавници во 2025 година, а вкупниот број на продавници во Германија треба да се зголеми на 105. Според најавите, нови продавници ќе се отворат во Лиденшајд, Оберхаузен, Швецинген, Сарбрикен и Трир во 2026 година, додека договори се потпишани за уште 15 локации.
Голема експанзија до 2027 година: Дури 3.000 нови работни места
Компанијата претходно објави дека ќе отвори повеќе од 60 нови продавници до крајот на 2027 година, достигнувајќи најмалку 150 продавници низ цела Германија. Вредноста на инвестицијата надминува 100 милиони евра, а паралелно ќе се модернизираат десетици постоечки згради. Проширувањето треба да создаде околу 3.000 нови работни места.
Декатлон го менува својот малопродажен концепт. Наместо големи продавници надвор од градовите, растечките инвестиции се фокусирани на помали продавници во пешачки зони и трговски центри. Ваквите формати овозможуваат специјализирана понуда според локалните потреби – што е можно и поради големиот број празни места во градските центри.
Германскиот пазар на спортска опрема е еден од најголемите во Европа и вреди неколку милијарди евра. Во моментов, Интерспорт и Спорт 2000 доминираат, но Декатлон, кој има промет од речиси 1,2 милијарди евра во Германија, сака значително да го зголеми својот удел.
Иако компанијата не открива конкретни бројки, јасно е дека агресивното проширување и модернизација на продажната мрежа имаат една цел – да ја зајакнат позицијата меѓу водечките спортски трговци на мало во земјата.



