Кога наредната година, првиот, сериски BMW i3 ќе слезе од производствената лента во фабриката во Лајпциг, тоа ќе биде врв на 40-годишниот развој на електричните возила во BMW.
Сé започнало во 1972 година на Олимписките игри во МИнхен, каде што BMW претставил две електрични возила за тест. Развиени на основата на “BMW 1602”, служел за превоз на членовите на организацискиот одбор и камерманот на долгите трки! Веќе тогаш оловните батерии се воочени како основен проблем за комерцијализацијата на електричниот погон кај автомобилите.
И така во автосалонот во Франкфурт, во 1991 година, е претставен BMW E1, концепт на градски електричен автомобил кој што беше (и остана) далеку пред своето време. Новиот чекор кон сериско производство беше “MINi E”, чии 600 примероци се пуштени во секојдневен промет. Само една година покасно е претставен BMW Concept ActiveE, кој исто така има послужено како тесна платформа за развој на моделот “
И конечно доаѓа i3, кој на најдобар начин го илустрира напредокот постигнат во само неколку години (што е редно, нели?). само како пример, неговиот погон зазима 40% помалку простор од оној на MINI E, а развива иста сила.
Нема сомнеж дека догодина ова време ќе биде во знакот на BMW и неговата ’електрична‘ програма! A пред видеото со она за кое сега говоревме, мал пресек на она низ кое што минавме претходните 40 години.
BMW 1602 Electric (1972)
BMW 325iX (1987–1990)
BMW E1/E2 (1991-1993)
BMW 325/BMW electric (1992-1997)
MINI E (2008)
BMW ActiveE (2010)
{youtube}AfenvqH3gdI{/youtube}