Шпанската „ZARA“ го претстави своето ново лого дизајнирано од страна на агенцијата „Baron & Baron“.
Логото, кое прв пат е сменето од 2010 година, сега го заменува вишокот простор во стариот дизајн со преклопени букви. Буквите сега се малку поголеми кои се преклопуваат, па корисниците на социјалните мрежи се шегуваат дека станува збор за истото лого, само нејасно напишано.
Zara has changed its logo. pic.twitter.com/9gMlE0ovzX
Маркетинг— RΛMIN NΛSIBOV (@RaminNasibov) January 26, 2019
Новото лого, доби големи критики од познати дизајнери.
Познатиот дизајнер Ерик Спајкерман го нарече „најлошото лого кое што сум го видел со години”, додека други ја искористија можноста да го користат логото како зафрканција на социјалните мрежи.
The new Zara logo is actually me trying to squeeze into their clothes…😰 pic.twitter.com/KNBR5BHg4F
— Keyser Jöse (@captl_P) January 29, 2019
„Новото лого на ZARA е како кога бројот 42 се обидува да влезе во број 36,” „Новото лого изгледа како јас кога се обидувам да влезам во нивната облека “, се шегуваат поради едноставниот дизајн корисниците на Твитер.
Whoever is responsible for the new Zara logo, I just want to talk. pic.twitter.com/DHoff5pLBT
— Impact. (@mindofimpact) January 28, 2019
#Zara logo is relatable as it’s a size 14 trying to squeeze into in a size 8#zaralogo pic.twitter.com/2DacxRBIh5
— Michael Badham (@Badham) January 30, 2019
Па, дали ви се допаѓа новото лого на Зара?