Реклама
Вирално

Попусти на облека, бела техника…..короната луѓето ги натера да купуваат само храна и лекови

Реклама

Цените паѓаат, луѓето ги купуваат само основните работи кризата и неизвесноста.

 

Маркетинг

Коронакризата го стопираше растот на цените на стоките и услугите во Хрватска и ги претвори трендовите на движење на цените на мало во спротивна насока – насока на опаѓање.

Ова го покажуваат податоците на државната статистика за април, според кои општото ниво на цените на мало во Хрватска се намали за 0,2 проценти во однос на истиот месец минатата година, а истиот пад е забележан во однос на март. Ова ја прекина серијата од 40 последователни месеци во кои цените на мало во нашата земја пораснаа на годишно ниво, односно споредено со истиот месец претходната година. Збирот помеѓу паѓање на цените и стагнацијата на цените

Маркетинг

Според тоа, Хрватска се повлече во дефлацијата, односно падот на општото ниво на цените. Имено, некои економисти очекуваат дека ќе бидеме во негативна зона оваа година кога станува збор за движење на цените на стоките и услугите, додека некои економисти очекуваат стагнација на цени во најдобар случај.

„Мислам дека годинава е најреално да се зборува за стагнација на цените, па за нивниот раст многу малку над нулата“,. Очекувањата за благ пораст, додава тој, се засноваат на очекуваното зголемување на цената на нафтата, како и верувањето дека во втората половина на годината ќе има некаков наплата на побарувачката.

Стандард за живеење во слободен пад.Но, во моментот, тешко е да се зборува за позабележително закрепнување на побарувачката кога животните стандарди се спуштија. Многу компании ги намалија платите на своите вработени, а многумина ги загубија своите работни места. Покрај тоа, вели Шаравања, короната криза предизвика голема неизвесност.

„Се соочуваме со пад на куповната моќ и зголемената невработеност, а проблемот е голема несигурност затоа што луѓето не знаат дали ќе имаат работа и каква ќе биде нивната плата, така ќе биде тешко да се одлучи за повисоко трошење“, предупредува Шаравања.

Луѓето купуваат само храна и лекови.Од друга страна, во април статистичарите забележаа пораст на цените за храна и безалкохолни пијалоци, 3,8 проценти, како и за алкохолни пијалоци и тутун, 4,4 проценти, а за здравствени производи и услуги 1,3 проценти. Со други зборови, растот на побарувачката е главно концентриран на набавка на најосновни производи, пред се храна, лекови и производи за заштита од епидемија.

Иако падот на општото ниво на цените им оди на рака на потрошувачите, дефлацијата е всушност меч со две острици. Дефлацијата, предупредуваат економистите, исто така носи пад на приходите на компанијата, повеќе отпуштања и помалку приходи во државната каса. Падот на довербата на потрошувачите се рефлектира во доцнењето во купувањето на сè што не е потребно за секојдневниот живот. На крајот, штета претрпе обичните граѓани, оние кои треба да имаат корист од паѓање на цените.

Сите најнови вести поврзани со ѕвездите можете да ги следите на Гламур, убедливо најчитаниот портал за познатите во Македонија (види тука), како и на нашите страници на социјалните мрежи со вупно преку 1.000.000 фанови. Сите актуелни теми и случувања, најновите трачеви и најинтересните вести на едно место. Придружете се и на нашата официјална Фејсбук заедница ТУКА и бидете во тек со настаните, додека најинтересните текстови и интервјуа со познатите можете да ги следите и на Инстаграм ТУКА .

Поврзано

Back to top button