Иако се вели дека муштеријата е секогаш во право, вработените во услужната индустрија велат дека тие се последни кои се смеат.
Голем број од нив откриле како се услужуват и справуваат со незадоволните клиенти или гости. Така, продавачите го открија својот мал трик со мерењето на вага, а келнерите раскажаа како поминуваат со луѓето кои им одат на нерви.
„Имав гостин кој постојано пробуваше да ме допре. Јас случајно го истурив кафето во неговиот скут “, изјавила една келнерка.
„Работам во маркет за зеленчук и овошје. Кога муштеријата е безобразен ставам рака на вагата за цената да биде поголема “, откри еден трговец.
„Јас работам во банка, и кога клиентот е нестрплив и тропа со прстите по шалтерот, јас успорувам уште повеќе”, открива банкарот.
„Во барот, имаше човек кој беше груб и пијан, и тој побара чаша бело вино. Јас му истурив вода и реков дека тоа е вино”, открива келнерот.
„На еден клиент му кажав: Навистина треба да внимаваш како постапуваш со луѓето. Бидејќи ти си стар, и со една нога си во гроб, слушнав дека во пеколот е многу жешко”, вели еден келнер.
„Еднаш, дури и трипати, на истата жена и дадов погрешна нарачка, бидејќи таа се правеше најмоќната личност на светот”, рече вработен во ресторан за брза храна.
„Кога гостите се груби, јас им продавам кафе без кофеин и млеко со ниски маснотии. Кога сте бариста, знаете дека луѓето се многу груби пред да го добијат своето кафе”, тврди еден вработен во кафетеријата.