Реклама
BEAUTYНега и здравје

Влакнести јануари: Жените престанаа да се депилираат и бричат, дали имате храброст?

Реклама

На почетокот на 20 век, жените не се грижеа за влакната на нивните тела.

Со текот на времето, фустаните без ракави се појавија во мода, а рекламите почнаа да ги насочуваат женските пазуви и да им кажуваат дека би било поубаво да бидат избричени. Истиот тренд, се прошири и кај нозете.

Маркетинг

Во 50-тите години на минатиот век, се чинеше дека овој тренд траеше некое време, и бричењето и депилацијата стана социјална норма децении подоцна.

Сепак, во овие модерни времиња, жените почнаа да се прашуваат колку овој тренд влијае на имиџот на жената и дали е навистина важно. Додека некои само разговараат за тоа, други се осмелија и престанаа да се бричат, објавувајќи слики од нивните влакнестипазуви на социјалните медиуми.

Маркетинг

Пред две години, една жена по име Лора Џексон, која беше уморна од постојаното бричење, ја создаде ’Januhairy’, кампања што ги охрабрува жените да ги фрлат жилетите и да не ги бричат ​​пазувите најмалку еден месец. Исто така, ги охрабрува да објавуваат слики од пазувите за да им покажат на другите дека можат.

Проверете ги жените кои се придружија на движењето „ Јанухари “ (влакнести јануари) подолу:

Фото: Истаграм

Сите најнови вести поврзани со ѕвездите можете да ги следите на Гламур, убедливо најчитаниот портал за познатите во Македонија (види тука), како и на нашите страници на социјалните мрежи со вупно преку 1.000.000 фанови. Сите актуелни теми и случувања, најновите трачеви и најинтересните вести на едно место. Придружете се и на нашата официјална Фејсбук заедница ТУКА и бидете во тек со настаните, додека најинтересните текстови и интервјуа со познатите можете да ги следите и на Инстаграм ТУКА .
Back to top button