Според најновите информации од Форбс, најмладиот милијардер на светот е 21-годишниот Кајли Џенер.
Така и Кајли, го надмина и Марк Цукерберг, кој својата прва милијарда ја заработи само на 23 години. Форбс пишува дека компанијата Kylie Cosmetics вреди околу 900 милиони долари, а со парите што веќе ги заработи од својот бизнис, на Кајли и припаѓа статус на милијардери.
https://www.instagram.com/p/BupD9l8H1x4/?utm_source=ig_embed
Па, како Кајли дојде до нејзиното богатство?
Непријателите на социјалните мрежи негираат дека тие пари во никој случај не се од компанијата тоа се должи на успехот на семејството Кардашијан, и успехот на Ким.
https://www.instagram.com/p/BrxkCw-lnYb/?utm_source=ig_embed
Првата работа на Кајли дојде со реалното шоу со Кардашијан. Таа имаше само девет години кога емисијата започна да се емитува. Оваа година, 16-тата сезона веќе се емитува, а Кајли започна да снима и свое реалн шоу “Животот на Кајли”, кое беше прикажно кратко во 2017 година.
Семејството Кардашијан за заедничкото шоу заработи 30 милиони долари од една сезона, пишува Business Insider, но не е јасно како челновите ја делат добивката.
Во 2013 година, кога имала само 15 години, Кајли и Кендал ја започнале својата облека Kendall + Kylie за PacSun.
Оттогаш брендот се прошири низ продавниците низ САД и во светот. Се продава на 390 локации во САД и околу 975 локации ширум светот.
https://www.instagram.com/p/BpfZ2H0nmzp/?utm_source=ig_embed
Голем дел од приходот на Кајли доаѓа од нејзината компанија, Кајли Козметик, која таа ја започна сама.
Првиот бренд беше наречен Kylie Lip Kits, но кога Кајли потврди дека ги зголеми усните во 2015 година, наскоро се промени името на компанијата. Во првите две години, компанијата продаде козметика во вредност од околу 630 милиони долари.
Крис Џенер мајката на Кајли се грижи за финансискиот и ПР-отна брендот, а за тоа добива 10 отсто за управување.
Во 2018 година, приходите на компанијата пораснаа за 9 отсто на околу 360 милиони долари, главно благодарение на ексклузивниот договор за дистрибуција со продавниците на Улта. За само шест недели од лансирањето на брендот Kylieno во Ultia, козметиката во вредност од околу 54,5 милиони долари се продава само во Улта.
https://www.instagram.com/p/BtOf6YYnIN1/?utm_source=ig_embed
Најголем дел од промоцијата на нејзиниот бренд Кајли работи преку социјални мрежи, особено Instagram, што е проследено со повеќе од 128 милиони луѓе. “Социјалните мрежи се неверојатна платформа, имам толку лесен пристап до корисниците”, изјави Џенер за Форбс.
Покрај тоа, Кајли има и профитабилни договори со многу други брендови како Puma, Adidas, Fashion New, SugarBearHaira … Анализата на социјалните мрежи од 2018 година, спроведена од D’Marie Analytics, пресмета дека само една објава на Кајли Џенер на Инстаграм е вредна милион долари во рекламирањето. Покрај тоа, Кајли, исто така, започна сопствена апликација, каде што може да ги следи вестите од нејзиниот живот.
https://www.instagram.com/p/Bucn5M4nmAj/?utm_source=ig_embed