Реклама
Шминка

Започна веганската бјути револуција

Реклама

Се предвидува дека до 2025 година, веганскиот мејк-ап бизнис ќе чини околу 20,8 милијарди долари.

Во вашата маскара најверојатно има риба, и во карминот смачкани бубачки, додека вашиот омилен балсам е направен од масти од овча волна, но тестирањето врз животни е толку често што тешко е дури и да се измери. Козметичките производи од животинско потекло се користат од времето оди на Клеопатра, но изгледа дека трендот се менува во последно време.

Маркетинг

Сите знаци укажуваат на вегетаријанска револуција во светот на козметиката. Еве и зошто.

Се предвидува дека до 2025 година, веганската козметика како бизнис ќе достигне вредност од околу 20,8 милијарди долари. Иако се смета за најголем тренд на убавина за 2019 година, целата приказна започна уште пред три години. Kat Von D во 2016 најавија дека ќе ги променат сите нивната формули како би станале вегански, а во 2018 „Milk Makeup“ мораше да ја промени формулата на неколку производи, со цел да може да тврди дека нивниот бренд е сто проценти од состојки кои не се од животинско потекло. И познатиот козметички бренд „Dove“, исто така, доби сертификат PETA-in cruelty-free и секој ден се зголемува бројот на брендови кои се приклучуваат на овој тренд.

Маркетинг

Не е изненадување и тоа што од 2020 година сите козметички состојки кои се тестираат на животни ќе бидат илегални во Калифорнија.

https://www.instagram.com/p/BKImHcHA1iE/?utm_source=ig_embed

 

 

Сите најнови вести поврзани со ѕвездите можете да ги следите на Гламур, убедливо најчитаниот портал за познатите во Македонија (види тука), како и на нашите страници на социјалните мрежи со вупно преку 1.000.000 фанови. Сите актуелни теми и случувања, најновите трачеви и најинтересните вести на едно место. Придружете се и на нашата официјална Фејсбук заедница ТУКА и бидете во тек со настаните, додека најинтересните текстови и интервјуа со познатите можете да ги следите и на Инстаграм ТУКА .

Поврзано

Back to top button