Вежби од кревет за витки и тенки нозе

Моќна вежба во креветот за тенки и затегнати нозе – трае само 3 минути и дава неверојатни резултати!

Не е важно колку е заморно, ако сакате да бидете здрави и тенки, морате да вежбате секој ден!

ADVERTISEMENT

Трејси Андерсон, најпознатиот фитнес-инструктор во Америка, откри совршена вежба која ги топи масните наслаги околу колената и колковите, со што нозете се послаби и помоќни.

Доволно е да се придржувате до ова секој ден:

Првото место на вежбата е креветот

Трае 3 минути

Направете ја кога се будите или кога спиете во вечерните часови

Треба да вежбате секој ден

Зајакнете ја предната страна на бутот

Легнете на грб, поставете ги рацете на вашето тело. Подигнете ги двете нозе под прави агли, исправете ги колена колку што е можно. Со ова ќе ги “извадите џебовите” во кои се масните наслаги. Потоа преклопете ги и поставете ги нозете во почетната положба.

Повторете ја вежбата 10 пати.

Ако чувствувате дека “горат” мускулите на внатрешноста на бутот, добро сте направиле.

Забелешка: Кога ќе ги кренете нозете, тие мора да бидат исправени „како стрела”.

Затегнете го задниот дел на бутот

Вежбата се состои од два дела. Прв дел: легнете на грб, кренете ги нозете и повлечете ги прстите кон таванот. Чувајте ги колена толку полусвиткани, а потоа соберете ги нозете.

Забелешка: Кога ги свиткате нозете, стапалта неа ви го допираат задникот.

Повторете ја вежбата 10 пати.

 

Facebook Comments
(Visited 179 times, 1 visits today)