Вашите стомачни мускули завистат од тоа што и како јадете, а оваа фитнес-блогерка е најдобриот доказ за тоа

ADVERTISEMENT

Неса Сфера, 39-годишна жена од Луксембург, никогаш немаше проблеми со вишокот килограми.

Таа беше една од оние што јадеа она што сакаат, а нејзиното тело секогаш беше во иста форма.

ADVERTISEMENT

Само кога почнала да работи на новата работа поврзана со финансии забележала нови промени.

„Бев фокусирана на мојата работа, а не на моето тело. Јадев лошо и бев постојано под притисок”, изјави таа за Космополитан.

View this post on Instagram

What’s next for me? As some of you know I’ve decided to start my cut next Monday. It’s easy in terms of nutrition but I struggle a bit when it comes to workout routine 💪🏼🤔 Not really sure what I should go for… I will definitely do Alexia Clark workouts as my cardio (mainly challenges) and one kickboxing class in a week 🥊😍💦 But I also want to follow a good lifting program 🏋🏼‍♀️😌 I think this week I will give #PWR created by @kelseywells a try and I will see if this is the one I will choose for my 12 weeks cut 🤗 And what is your current routine? Is it something you can recommend? ♥️ #lifting #girlswholift #fitness #motivation #nutrition #gym #queenteam #kickboxing

A post shared by Nessa (@nessasphere) on

ADVERTISEMENT

 

Кога случајно забележала своја фотографијата сфатила дека мора да се фокусира на нејзиното здравје.

„Не можев да поверувам колку моето тело се сменило бидејќи не се грижев доволно за него”, рече таа.

Таа првично одлучила да вежба рано наутро затоа што не можела да ја најде потребната мотивација кога се враќа дома од работа. Иако беше тешко за неа да се разбуди наутро во пет часот, таа по извесен период почна да се буди и пред да заѕвони алармот.

View this post on Instagram

It was such a productive day for me yesterday, I did shopping, laundry, cleaning and I was exhausted by the time the evening had come. So I decided to spend it in the bed watching series 🤗 Today I woke up with a small headache and definitely needed a healthy delicious meal to wake me up and give me energy for the whole day 🙌🏼 I fried spinach and garlic and then on the same pan, I fried one egg 🍳 I roasted pumpkin and eggplant 🍆🎃 At the end I added avocado and strawberries 🍓🥑 And of course I had my bulletproof coffee ☕️😍 I couldn’t wish for more nutritious meal 🤗 On the other note, I am ready to change my workout routine. I activated my Sweat app and I had a look at PWR. The plan seems great, workouts vary every week and they are not too long. And I like the exercises 🏋🏼‍♀️ It feels exciting to start something new 💪🏼🖤 #nutrition #breakfast #egg #eatrealfood #pwr

A post shared by Nessa (@nessasphere) on

 

По шест месеци, Неса забележа дека нејзиното тело почна да се менува и потоа одлучи да посвети поголемо внимание на нејзината исхрана. Иако мислеше дека јаде прилично здраво, таа брзо сфати дека не обрнува внимание на големината на порцијата, прескокнува оброците кога немала време да јаде, а потоа ги надоместувала.

 

Таа почна да јаде на секои три часа, пет до шест оброци, што изнесуваше околу 2.000 калории.

Во текот на работниот ден, оброците се слатки компири, пилешки гради, брокула авокадо, ориз, боранија со маслиново масло или тестенини,ореви, ракчиња. За вечера, таа ќе јадеше кајгана спанаќ и домати, леб со путер од кикирики и зелена салата, банана, лосос и оризови колачи.

Сите свои оброци ги спремала пред почетокот на работната недела, па така за 11 недели, Неса забележа голема разлика.

Facebook Comments
(Visited 432 times, 1 visits today)

ADVERTISEMENT